Over ons

HSV ’t Voorntje is een gezonde en bloeiende vereniging met 120 senior- en jeugdleden.Ons viswater “DE STEEG “ ligt op een rustig plekje net buiten Grubbenvorst en is goed bereikbaar via de te volgen infobordjes. Ons viswater is 1,5 ha groot, voorzien van een grote parkeergelegenheid en clublokaal. Veel wandelaars, fietsers en automobilisten hebben ons viswater al weten te vinden/ontdekt. Voor rust of een gezellig praatje met de aanwezige visser(s) ben je bij ons op de juiste plek.

Wij als vereniging ’t voorntje organiseren, op ons eigen viswater, 30 á 40 wedstrijden per jaar. Het betreft koningswedstrijden, herfstwedstrijden, nachtwedstrijden en uitwisselingen met andere verenigingen uit Duitsland. Uit verschillende provincies en landen komen er vissers om bij ons een hengeltje uit te werpen. Bij de karper vissers is onze vijver zeer geliefd, hier wordt dan ook door de jeugd veelvuldig gebruik van gemaakt. De resultaten liegen er niet om, zie de foto’s die zij knippen van hun vangsten.
Ook andere verenigingen, vriendengroepen en bedrijven hebben de mogelijkheid om bij ons een hengeltje uit te werpen. Om te reserveren graag tijdig contact opnemen met onze voorzitter de heer Ruud van der Velden, hij regelt dit dan met de beheercommissie zodat alles in goede orde kan verlopen. Tijdens het vissen kan er gebruik gemaakt worden van ons lokaaltje DE BOEI voorzien van een toilet, wasbak en terras. De mogelijkheid bestaat om gebruik te maken van het aanwezige keukentje, dit aub kenbaar maken bij het reserveren.

Ook aan de recreatie vissers wordt gedacht door de verkoop van dag vergunningen. Deze zijn te verkrijgen op diverse verkoopplaatsen en staan vermeld op de website en op het publicatiebord aan het water.

Dagvergunningen zijn uitsluitend verkrijgbaar via onze verkooppunten. Groepen zijn ook van harte welkom, graag tijdig reserveren. Alle informatie over onze visvijver vind je in de factsheet, dit is een document waarin alle bijzonderheden van ons viswater zijn vastgelegd.