John en Jesse winnaars 1ste Nacht koppel.

Maandag, 26 mei 2014

Maar liefst 9 koppels verschenen voor de 1ste Nacht Koppel.

De 1ste, van een reeks van 3, nachtkoppel wedstrijd is gewonnen door John & Jesse met een gewicht van 18,905 KG. De weergoden waren met ons en bleef het gelukkig droog maar de vangsten vielen tegen, UITSLAG, de 'beste plaatsen' bleven ver achter en er viel zelfs een 0. Natuurlijk werd er achteraf gediscussieerd hoe het kon maar de beste discussie werd gehouden onder de weer perfecte verzorgde BBQ door Miranda en John, BEDANKT!!!

Ander aspect waren het de 'LAMPIES', 't was net een kermis, zoveel lampies schenen deze nacht. Waar de ene koppel de 'koplamp' alleen aanmaakte voor het veranderen/checken van het aas of het scheppen van de vis deed een ander het om de 5 minuten, irritant voor de visser tegenover, niet te spreken over die ene die het de 'gehele' nacht de lamp aan had. Bij deze een oproep om de lamp zo min mogelijk aan maken, het verblind je tegenstander, ben sportief.