Verslag Jaarvergadering

Donderdag, 26 januari 2023

Beste leden,

Op 20-01-2023 heeft er weer een jaarvergadering plaatsgevonden. Na het plotselinge overlijden van Hay Soree hebben de zonen van Hay symbolisch het stokje overgedragen, inclusief de Konings kettingen.

Erik en Rob bedankt hiervoor en nogmaals: Hay bedankt!

Tijdens de jaarvergadering is er een nieuwe voorzitter aangenomen. Vanaf 20-01-2023 is Ruud van der Velden de nieuwe voorzitter van HSV 't Voorntje.  Gefeliciteerd Ruud!. Teven zijn er twee nieuwe bestuursleden gekozen, Leo Westheim (bestuurslid), en Christel Westheim (penningmeester).  Welkom in het bestuur van HSV 't Voorntje.

Laten we er in 2023 wederom een mooi en gezellig visseizoen van maken!!!

De planning van de wedstrijden is in overleg met de leden afgestemd. Deze hangt bij de Boei en zal binnenkort ook te lezen zijn op onze website.

Met een groet,

Bestuur HSV 't Voorntje.