Overlijden Hay Soree

Dinsdag, 22 november 2022

De Dobber blijft voor altijd onder..............

Op zondagochtend bereikte ons het zeer droevige nieuws dat onze voorzitter Hay Soree is overleden helaas blijft de dobber voor altijd onder.

Hay (Harry) was sinds 1976 lid van onze hengelsportvereniging, en nam sinds 1982 deel in het bestuur. Voor zijn inzet als onder andere bestuurslid is hij beloond met het lidmaatschap in de orde van Oranje Nassau. Afgelopen zomer is Hay op initiatief van de leden nog onderscheiden door Sportvisserij Limburg en Nederland voor zijn tomeloze inzet voor het bestuur van HSV ’t Voorntje. Hij heeft hiervoor de gouden speld ontvangen. Hay had een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor onze visvereniging en zette zich hier met ziel en zaligheid voor in.

Hay die maar liefst 40 jaar lang op vrijwillige basis deelnam in het bestuur! Bedankt.

Namens HSV ’t Voorntje te Grubbenvorst wensen wij de familie en nabestaanden heel veel sterkte en alle kracht toe met dit verlies.

Hay het gaat je goed daarboven! Bedankt voor alles wat je betekend hebt voor HSV ’t Voorntje,

Leden en bestuur

HSV (Hengelsportvereniging) ’t Voorntje te Grubbenvorst.