Algemene Ledenvergadering

Donderdag, 15 juli 2021

De Algemene ledenvergadering heeft nog niet kunnen plaatsvinden in verband met het COVID 19 virus. Door de recente versoepelingen hebben we besloten om deze alsnog in te halen.

De Algemene Ledenvergadering vindt nu plaats  op 16 juli 2021 aanvang 20:00.

De locatie van de jaarvergadering is ons clublokaal (De boei).

Deze vergadering kan plaatsvinden mits de geldende coronaregels worden nageleefd!
Neem uit voorzorg een mondkapje mee. Mocht blijken dat door een hoge opkomst de anderhalve meter afstand niet in acht kan worden genomen.

Met ingang van het komend seizoen zijn twee vacatures vacant.:
  • bestuurslid;
  • penningmeester.

Aanmelden voor deze functies kan digitaal aan hendriksuppers@hotmail.com of schriftelijk: HGAM Suppers, Grubbenhove 18, Grubbenvorst 5971CZ . De aanmeldingen moeten uiterlijk 15-07-2021 in ons bezit zijn.

Agendapunten / ingekomen stukken kunnen gemaild worden aan: hendriksuppers@hotmail.com of schriftelijk naar HGAM Suppers, Grubbenhove 18, Grubbenvorst 5971CZ.

Graag ontvangen we jullie de 16de!

Met vissende groet,

Het Bestuur