De Boei vervangen? Het Bestuur vraagt uw mening.

Woensdag, 21 oktober 2020

Nieuw clubgebouw? Zoals iedereen kan zien is de bouwkundige staat van De Boei op zijn zachts gezegd niet meer optimaal. Het Bestuur staat dan ook voor de vraag of tot vervanging moet worden overgegaan. We willen dit natuurlijk niet doen zonder jullie mening te hebben gehoord en zonder jullie toestemming te hebben gevraagd. Normaal gesproken zouden we hiervoor een Ledenvergadering bijeen geroepen hebben. Het ziet er echter niet naar uit dat dit op korte en/of middellange termijn mogelijk zal zijn. Dit in verband met de Corona-crisis waarin we op dit moment verkeren. Daarom heeft het Bestuur besloten om dit schriftelijk uit te vragen. De antwoorden moeten uiterlijk op 15 december 2020 bij het secretariaat binnen zijn.

Voor meer informatie over het stemmen klikt u op onderstaande link

Stemformulier Nederlands

Stimmzettel Deutsch