Oefenwedstrijden en kleine clubwedstrijden weer toegestaan

Vrijdag, 12 juni 2020

Dames en Heren,

Tot ons genoegen hebben we van de gemeente Horst aan de Maas toestemming gekregen om oefenwedstrijden en kleine clubwedstrijden te organiseren.

Onze wedstrijdcommissie heeft besloten dat het Knaken vanaf zaterdag 13 juni 2020 weer gaat beginnen. We gaan op woensdag en zaterdag Knaken.
  • Woensdag van 13.00 uur tot 17.00 uur;
  • Zaterdag van 08.00 uur tot 12.00 uur..
Tevens wordt er ook op elke maandagavond gevist van
  • 17.00 uur tot 21.00 uur.

Voor alle wedstrijden geldt dat de deelnemers 1 uur voor aanvang aanwezig moeten zijn. Als dat voor u niet mogelijk is, en u wilt wel meedoen, dan wordt u verzocht om aan de wedstrijdcommissie te laten weten dat u meegeloot wilt worden.

We wensen iedereen veel plezier en een goede vangst,

Het Bestuur en Wedstrijdcommissie.