Compliment van wandelaars

Zaterdag, 7 maart 2020

Deze brief ontving het bestuur van een paar wandelaars. Voor de leesbaarheid hebben we de tekst overgeschreven.

"Geacht bestuur en leden van hengelsportvereniging 't Voorntje.

Bij deze wil ik samen met mijn echtgenote u een compliment geven voor het veranderen van uw viswater.
Wij zijn er verschillende keren langs gekomen en iedere keer zagen wij dat er verbetering in kwam.
Mede door het werk van de verschillende vrijwilligers en andere zou ik zeggen dames en heren die hieraan hebben meegeholpen in welke vorm dan ook. Allemaal een dikke PLUIM voor het vele werk wat jullie hieraan gedaan hebben.

Maar ik mag u nu wel zeggen als het helemaal klaar is dit weer een prachtige visvijver die gezien mag worden.

Met groet,

Een paar wandelaars."