Geslaagde Feestmiddag 2023

Zaterdag, 19 augustus 2023

Vandaag (zondag 19 september) is jaarlijkse feestdag geweest.. Vanwege het feit dat de vereniging haar 75 jarig bestaan viert was het eten gratis. We hadden graag gezien dat dit nog meer deelnemers zou hebben opgeleverd, maar dat was niet het geval.
We hebben een gezellige (en vreet-samen) dag met elkaar mogen hebben. Hulde aan de mensen van de voorbereiding. Alles was prima verzorgd. Dank daarvoor.

Chris Roeffen is in het zonnetje gezet vanwege zijn 40 jarig lidmaatschap en inzet voor de vereniging en Gerard Janssen als Herfstkoning 2022.

PROFICIAT !!!

Hieronder de twee foto's hiervan. Alle overige foto's zijn te vinden op deze site op de pagina Foto's.