Vijver beperkt weer open

Donderdag, 23 april 2020

Beste Leden,

Na zorgvuldig beraad heeft het bestuur besloten om onze vijver weer beperkt te openen.

De vijver is uitsluitend geopend voor de leden van Hengelsport vereniging 't Voorntje.

Helaas moet wij de vergunninghouders van het Land van Molenbeek teleurstellen. Zij zijn tot nader order niet welkom op onze vijver. De vijver is te klein om, met de te verwachten toeloop, de gezondheid en dus de veiligheid te waarborgen..

Nachtvissen is tot nader bericht niet toegestaan.

Het bestuur heeft een specifiek Corona Reglement opgesteld. Dit Reglement wordt bij de vijver opgehangen en middels deze site gepubliceerd. Een ieder is gehouden om deze regels in acht te nemen. Op naleving zal worden gecontroleerd.

Met een vriendelijke groet,

Het bestuur.